جمعه، آذر ۱۶، ۱۳۹۷

فریب ونیرنگ

ثریا /”لب پرچین ” اسپانیا
جمعه هفتم دسامبر ۲۰۱۸میلادی !

سوگند میخورم که در سال جدید به هیچ وجه بکسی اعتناد نکنم
سوگند میخورم که خاک ایران را میپرستم 
سوگند میخورم که تنها به همان شعر ومعر اکتفا کنم وپایم را از گلیم خود بیشتر دراز نکنم  تا بیشتر فریب بخورم .
سوگند میخورم تا لحظه مرگ ایرانم را دوست میدارم منهای مردمش بخصوص نسل جدیدی که روی کار آمده  هفت خط است .
سوگند میخورم که دیگر  هوا خواه وطرفدار کسی نباشم غیر از خودم !!!!
بلی جناب کاووس پهلوان شما راست گفتی  عجب صبری خدا دارد وعجب صبری ما ملت درد کشیده  داریم . 

ای کسانی که روزی شما  را باد میکردم  بامید رهایی وطن خدا حافظ من نواده وزاده جوانمرد  بزرکی هستم که هزارتای شمارا درون چاه میانداخت  (میرزا آقاخان کرمانی ) !من از تبار او برخاسته ام با اندیشه  های بزرگ و شناخت شما بزمجه ها وسر انجام نیز  بدون محاکمه سرش را بباد  داد بخاطر اندیشه  های پاکش. 
رفتم که رفتم  همه شما مبارزین این میدان گلادیا تور  وبازار خرید وفروش را بخودتان مسیپارم  با آرزوهای گمشده . 
ثریا ایرانمنش/اسپانیا /یک جمعه غمگین