چهارشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۴۰۲

یک اطلاعیه

 ثریاایرانمنش   ساکن اسپانیا 

بدینوسیله  به اطلاع  همه ایرانیان عزیز میرسانم. که در کنار هیچکدام نیستم .

ایران من به همراه  شاهنشاه بزرگ آریا مهر برای ابد بخاک  رفت. باکمک یک زن جادوگر .

بنا بر این تنها خاطرات وادبیات  واشعار وم‌وسیقی سر زمینم را در سینه ودر کنارم دارم  نه شمارا میشناسم ونه میلی  بهشناخت شما دارم .ادبیات لاتی. لمپن کوچه بازاری مرا رنج می‌دهد .

از دوستان قدیم تنها چند نفری باقی مانده اند که باانها  دلخوشم .

دیگر نه ایران  ، نه ایرانی نه تجزیه شدن  هیچکدام برای من اهمیتی ندارد 

جهانی که می‌رود یک دهکده شود ویک کد خدا  داشته باشد دیگر ارزش ندارد برای شاگرد کد خدا هم گریست .

 .

خاطرات خوبم را حفظکرده ام کاهی انهارا مینویسم برایم مهم نیست بخوانید  یا قضاوتم کنید  خودم میدانم کیستم  

من زاده زرتشت بزرگ هستم واز نسل او بر خاسته ام با شما غریبه ام فرقی  ندارد با یک خارجی   باشم  یا با شما برای من همچنان غریبه هستید .

به امید بر آورده شدن آرزوهایتان ، برای همیشه خدا حافظ سر زمین  آریایی من

پایان 

چهارشنبه  دهم  ماه می. دوهزارو بیست وسه میلادی 

هیچ نظری موجود نیست: