شنبه، بهمن ۲۲، ۱۴۰۱

سایه تو


 ثریا ایرانمنش « لب پرچین ». اسپانیا 

عزیزا ، هر دو عالم سایه توست  /بهشت ودووزخ  از پیرایه تست 

تویی از روی ذات ،، أیینه شاه / شد از روی صفایی ،أیه   تست «عطار» 

کنفرانس پر هیاهو وپر سر وصدا با شرکت آن عروسک مومی گل بسر بر پا شد ،،،،تنها یک شوخی مضحک با ملت ایران  و تو سایه آن قدرت آنقدر قدرت نداشتی که چند نفر  استخوان دار  را گرد هم آوری  ونوری بتابانی  وملتی را چشم به راه  ونا امید بوجود آوردی  پس ا تو از خودشانی ،

تونتوانستی سایه ات را رو ی  دیواری پخش کنی  وهمراه زنکی که شده  که هیچ شمرده میشود  در معنایی دیگر ظاهر شدی ،برایت متاسفم برای ملتی که بتودلخو ش. آشت .

چینی ها نقش میکنند در أیینه. روسیه میسازند وساخته میشود  وهستی ما رو به نابودی میرود  از اینرو ترا مانند بک عروسک بادی باد میکنند وبه هوا  میفرستند ، از روز ازل من ترا سایه او نمیدانستم زائده ای بودی که به او اویزان شده واز برکات عالی بهره میبردی .

در هر انسانی د‌و گونه تجربه  وجود دارد  ویک گرایش.  بسوی تنیدن  اصل خود  به درون پیله ای که از  آن بیرون امد

امر‌ز ما  خالی شدیم  دیگر نه آرزویی مانده. نه. دلخوشی وما همه در یک پیله دیگر که به دور خود بسته ایم به خود فریبی مشغولیم ،

امروز هرچه که در قفس من جای دارد  برای خود من است  موجودی بریده شده از. ناف  مادری  واز هر چیزی که متعلق بمن بود  در ناف دیگری نیز جای نداشتم در بک قالب  خود.ر  ا فریب میدهم  وبرای اثبات وجودم به فرزندانم فخر میکنم که آنها  هم مانند من بریده از ناف اجدادی خویشند  ربات‌هایی مه کار میکنند میخورند ومیخوابند وتولید مثل میکنند بی هیچ آرزویی .

هر انسانی  مجموعه ای از جنبش‌های گوناگون است  لبریز از مفاهیم وتصاویر  وحالات  مختلف  ‌تنش ها  میدان این جمع اضداد  بی توقف میرود و   رانده میشود کشیده میشود و گاهی هم کشته میشود  

من یکی ترا نه به نمایندگی ملت ایران ونه نماینده یک جنبش انقلابی بلکه بعنوان یک بادی،ارد  به همراه سایرین تصویر کردم نه بیشتر  آنها از تو استفاده کردند  وتو بی اراده کشیده شدی  هیچ انسانی را نمیتوان  که در یکی از اضداد هستی  عینیت دارد تصویر کرد 

تو نیز کم کم در تا ر یخ گم میشوی  ماهم گم میشویم شورش وانقلاب هم گم میشود ملتی چند پارچه در جزیره‌های مختلف  سرگرم پختن نان لواش روی تابه وهیزم میشوند به اصل خود بر میگردند  واین بود پایان یک اعتقاد وگرد هم أیی،

11/02/2023 .پایان 1میلادی

هیچ نظری موجود نیست: