جمعه، آذر ۱۲، ۱۴۰۰

زندگی


 ثریا ایرانمنش " لب پرچین " اسپانیا !
به کنج بیکسی - شبها  زهجرت  داد میکردم / نخفتی مرغ وماهی بسکه من فریاد میکردم !
شمیم خواب سحر میکرد  خسرو  ودوش /  من اینجا  ناله از محرونی  فرهاد میکردم ..........
-
با درد از خواب برخاستم نمیدانم ساعت سه بود یا دونیم هر چه بود درد فراوان بود این روزها هم جایی برای ما دربیمارستانها نیست  همان بهتر که درکنج خانه بمیریم  نبات واب داغ  آب داغ و قند  آب داغ تنها سرم قرص هر چه بود فرو دادم  طبیعی است با غذاهای امروزی نمیتوان جان سالمی بد ر برد نان خمیز حتی تست شده  کورن فلکس  - پاریج !! اینها  را تنها میتوان برای صبحانه خورد بقیه بمن مربوط نییست هرچه باشد نه کره نه مربا نه پنیر نه چای نه قهوه غلیظ هیچ  هیچ  / تاتوانستم ندانستم چه بود / چون که دانستم توانستم نبود .  به هر روی دیگر حوصله ای برایم نمانده تا از چیزی بنویسم ویا بگویم دنیا هر روز رو به کثافت میرود ما دریک زمستان سرد وتاریک بسر میبریم اگر توان وتوش داشته ومحکم بایستیم تازه باید تماشاچی باشیم ! نانهایی را که دربازار میخریم تنها باید درون سطل زباله ریخت  غذا تنها برای  سطل زباله خوب است   متاسفانه من ماهی را هم نمیخورم دوست ندارم آنها هم از دریا نمی آیند از حوضچه های لب ریز از هورمون و از مواد شیمیایی با بوی گند سمی که بر آب آنها زده اند همه چیز یک بورا میدهد  سوپر بزرگ فرانسوی همه کوچکتر ها را خرید وضمیمه خود کرد به همراه زباله ها از کفش های ساخت چین تا لباسهای ساخت تایلند وغذاها ی بسته بندی  شده مانده ومن درحسرت چند برگ مو برای خود دلمه درست کنم آنهم درسر زمین شراب !  دزدان راحت بدون درد سر به همه جا حمله میکنند اخیرا با چاقو های تیز حتی به کلیساها واشیایی را که برای تزیین آن مومنین وقدیسین گذاشنه اند" که من سخت مخالفم " آنها نیز از دستبرد دزدان درامان نمانده اند  .نه چیزی نیست برای  گفتن  ونوشتن تنها بوی زباله همه شهررا فرا گرفته حتی نورافشانی چراغهای عید نوئل هم نمیتواند این بوی واین سکوت واین سایه شوم مرگ را محو کند . شادی دیگر حرام شد برای همیشه .
شدم بباغ تا یک لحظه شاد باشم شاد با یادت / حدیث سرو بالای تو با شمشاد میکردم ! 
راستی از شمشا دها ها خبری نیست سروها هم تنها گورستانهارا تزیین میکنند 
الا ای مرغ دل چند از گرفتاری مینالی / من اگر صیاد بودم ترا ازاد میکردم !
ازاد ؟  از چی ؟ من خود ازادم ا زهفت هزاردولت حتی از بند خودم نیز ازادم  اما نمیدانستم که آخرین روزهای زندگی من به این صورت زشت ونامطبوع میگذرد نمیدانم شاید به کسی بدی  کرده ام حال باید مکافت آنرا بدهم .
درداماتم نمیدهد وتصویرهای نا مطبوعی که هر آن روی این  نوشته ها  هویدا میشوند ؟!!! خوب تمامش میکنم . وفردا تولد دختر کوچک من است اورا دعوت کرده ام اما ؟>>>>>> تا فردا 
ثریا /12/ 12/ 2021 میلادی 


هیچ نظری موجود نیست: