چهارشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۹

جای من کجاست ؟

ثریا ایرانمنش " لب پرچین " اسپانیا .
-------------------------------
شهر من کجاست ؟ 
شهر من گم شده 
من با تب وتاب  دراینسوی زمان 
خانه ای ساخته ام   
از جنس مقوا 
 شهر من گم شده 
من درلانه مقوایی خویش  شادم 
بر دیوارهایش با آب دهان 
پوستر چسپانیده ام 
من با آب وخاک وگل بیگانه ام 
وبا ظلمت هم خانه 
---------------
 باز هم جنایتی دیگر آنهم درشهر ساده دلان " کرمان  اتفاق افتاد  پدری نادان سر دختر زیبایش رابرید چنه بسا برای خاموش ساختن او این کاررا کرد وچه بسا با او هم خوابی میکرد  دران دیار مسلمانی هنمه چیز اتفاق خواهد افتاد .
پدر با دختر وپسرس میخوابد وخواهر با برادر در یک تختخواب با هم رابطه دارند اینها همه از شیره مقدس اسلام ناب محمدی است که برای حفط بیضه اسلام وحرمت بی  بی زهرا وبی بی فاطمه وبی بی سکینه وبی بی زینب باید مراعات شود عکسهارا  از روی اینستا گرام بر میدارند تا عفت عمومی لکه دار نشود عفتی درکار نیست هر چه هست ریا دروغ وکثافت ولجن وخون  هر روز باید خونی جاری شود تا آنها آن خونخواران  جانی تازه بگیرند .

خوابی وحشتناک وشگفت انگیز است وما نمیتوانیم بیدار شویم  گویی بختک روی ما افتاده است دیگر به چه کسی اعتقاد کنیم واعتماد داشته باشیم هنگامیکه درحریم مقدس خانواده نیز دچار بیحرمتی ونا امنی است ./
از ساعت چهار صبح هلیکوپترهای اب پاش  روی اسمان شهر میگردند !
 باز نمیدانم کدام گرگی به صحرا زد وکجارا میسوزاند بوی دود همه جا را  فرا گر/فته است ونفس من سخت بیرون میاید.
خورشید با بی حیایی تمام همه خانه را فرا گرفته است مجبورم درتاریکی وزیر نور چراغ کار کنم 
دیگر باران ها تمام شدند  ودیگر آسمان رنگ قوس وقزح را نخواهد دید  وازاین پس ما باید با  گلهای سرخ آتشین که به هوا پرتاب میشوند خودرا سرگرم نماییم  دیوارهای مقوایی  گر اگرد  مارا گرفته اند /
نه نباید بر خود لرزید  این خواب سر انجام پایان  میپذیرد و بیداری آن نمیدانم چگونه است .
در انتظار ان بیداریم که بر استانه درب  بکوبد وبگوید بلند شو کابوسی بیش نبود . 
--------------
من دراین خانه  به بد نامی مشهورم 
 چرا که با قافله همراه نیستم 
من دراین خانه با ظلمت همنشینم 
صدای روشنایی دربیرون است 
دیگر صدای طپش قلبی را نیمشنونم 
وصدایی پایی که مرا بسوی خویش میخواند
وصدای خواهش یک برگ را که مرا درخود جای دهد
تنها صدای وزش باد است وفریاد ولگردان مست 
پایان 
ثریا ایرانمنش " 17 ژوئن 2020 میلادی  برابر با 28 خردادماه 1399 خورشیدی.
اسپانیا