سه‌شنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۹

تاخیر خبرها!

دلنوشته !
--------ثریا ایرانمنش . اسپانیا /

به خبر ها گوش میدهم به تفسیر خبرها به دلسوزیها  وخوب میدانم که این ملت هیچگاه یک ملت واحد نخواهد شد  وبخوبی میدانم که روزی پس از این همهمه  ویروس  س زمین ما تکه تکه خواهد شد زیر این بیماری سیلابها راه افتاده اند و سیلابها بخوبی میدانند که مرزهارا چگونه  رده بندی کنند .

بیاد یک ملای مکلا وتحصیل کرده افتادم که سنگ  مبارزه با این ملاهای سوار بر گرده ملت ایران را بر سینه میزد ! به شهبانو زنگ میزد درهمان حال از سازمان سی آی  الف ماهی چهار هزار دلار ناقابل به حسابشان ریخته میشد ودرهمین بین با عربستان سعودی مراوده داشتند ودرمیان همه اینها به خانقاه هم میرفتند از آنجا به مسجد وکانون توحید سر میزدند  ودریک شب  (احیا ء )که بقول خودشان  برای تصفیه روح پای منبری رفته بود ند پس از صرف شام یعنی دوبشقاب بزرگ چلو کباب  وحلوای نذری  یک قابلمه هم برای خانواده گرفته وسپس زنی را که بایشان  چسپیده بود سوا رکردند  ودر پستوی همان دیوار!!!!! .
من درانتظار تاکسی بودم که قرار بود برسد واین منظره را دیدم  و فردای آن روز به ایشان تذکر دادم  که قربانت گردم یک بام ودو هوا !! با کمال وقاحت بمن گفتند یک موضوع خصوصی است وبشما هیچ ربطی ندارد!!!!  خوب هرچه باشد اصیت ایشان نیز ازهمان قوم روضه خوانان منبری میباشد !از آن روز دیگر به هیچ یک از این مردان سیاس ومبارز نه التفاتی داشتم ونه احترامی ونه باورشان داشتم وتما م شد حال مگر از میان جوانان تحصیل کرده یک شورشی برخیزد وآهسته آهسته  خودرا نجات بخشند ازاین فسیلهای خیابانی وبیابانی  حاصلی بر نخواهند داشت آینها خیالشان راحت است خانه های خودرا دارند درکنار دریا وجزیره  ها خانه هایی برای دوران باز نشستگی خودشان نیز خریده اند از دولتها به طرق مختلف پول میگیرند واز گروهکها وسایر مبارزین واقعی که باینها اعتماد واطمینان دارند وهر ازگاهی هم برای انکه خودی بنمایانند وارد گود شده دریکی از رسانه ها اظهار فضل مینمایند اما پشم وپیلی آنها ریخته  عده ای هم درگیر شیره مالی وشیره کشی هستند باید فاتحه آنهارا از بیخ وبن خواند .
بنا براین مسئولیت جوانان بسیار سنگین است وباید بنوعی خودرا ازدست این کفتارهای گرسنه نجات بخشند که باخون جوانان وگوشت آنها تغذیه میشوند .  سر زمین درحال مرگ است مردان دیروز  دیگر مرده اند وآنهاییکه هنوز زنده اند درواقع مردگانی هستند در لباس یک فرد ویا زامبی .
شاید تعدا دانگشت شماری بتوان بین انها یافت هنرمندان بزرگی که گاهی ما فراموششان میکنیم ویا نویسندگان وشاعران وفیلمسازانی   که هنوز قادر به اندیشه میباشند . ث
 پایان 
آن روز دیده بودم  این فتنه هاا که برخاست 
تا کی کند  سیاهی   چندین دراز دستی ؟
سه شنبه 5 فروردین 2579 شاهنشهی