چهارشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۷

زبان پارسی !

ثریا / " لب پرچین « / اسپانیا 
----------------------------فریاد ، فریاد ، فریاد!!!

جناب انچوچک " روح اله  زم " در آمد نیوز که معلوم نیست سر نخش به دست کدام ناجوانمرد وپا اندازی است ، افاضه فرمودند که باید درقانون اساسی ما زبان پارسی برداشته شود !!! آهای زکی ،  ملاها واخوندها نتوانستند  عربها نتوانستد  قوم مغول نتوانست قوم بچاقچی نتوانست ، حا ل توی انچوچک  که معلوم نیست از کدام قبیله صحرایی بیرون آمده ای و آبشخورت کدام سر چشمه متعفن گل آلوده ای سر بازی با شیران برداشته ای ؟ . بقول معروف لاتی که تو با آنها رشد کرده ای " زرشک پلو با مرغ !
نوه یک آخوندی ، بیرون شده از بطن یک فاحشه ، یا یک صیغه . 
خاک عالم بر سرتا ن بکنند ، روزی میگفتند که این آمد نیامد نیوز  زیر دست عباس افندی بیمار  کار میکند اما فعلا روح الله زم که از نام وفامیلش معلوم است از کدام قبیله است سر جنگ با زبان شیرین فارسی را دارد وفارسها یا پارس ها که صاحب اصلی ایران زمینند در اقلیت قومی قرار بگیرند و.... سر مشقشان هم قوم یهود است که به زور بر سر زمین فلسطین هجوم آوردند حال عربهای فلسطینی وصاحب آن سر زمین در اقلیت میباشند زبان رسمی عبری است ودین رسمی یهودی !!! 

خوب اگر هم میخواهی کپی برداری بکنی  حد اقل از جای بهتری نقشه برداری کن . رهبر معظم جمهوری اسلامی هنوز مرید اشعار پروین اعتصامی وسعدی میباشد  پس زنده باد جمهوری اسلامی !  ومرده با اپوزیسیون خارج از کشور به رهبری رضا خان دیبا !!! وعیالات خانواده اش که خاموش نشسته  بهتر است درباره او حرفی نزنم که حیف از چنان پدری که چنینی تحفه ای را ببار داد وبر سر مادرش تاج گذارد بخیال آنکه ایرانرا برایش نگاه میدارند  نمیدانست این تخم حرام بیشتر به شکم وزیر شکم  خودش وابسته است .

بهترین  وبزرگترین خوانند ارمنی زبان ما زیباترین آهنگهایش را با زبان فارسی میخواند ! امروز یکی از انها را مرتب میخوانم  » رقیب«  رقیب یعنی  شما ها شما دشمنان ایران ویکپارچگی آن .لعنت بر شما باد ، لعنت ابد .

ای رقیب ای دشمن من ،  دشمن جان وتن من 
برده ای زیبای مارا  ، خود گرفتی جای مارا 

لعل لب او نوش تو ، یغمای عقل وهوش تو 
راز  وفاداری چو من  ، میخواند او درگوش تو 

جان تو  ، جان او ، جانم قربان او .

من رفتم ، تو آمدی ، آتش بجان من زدی 
تا بر سر پیمان بود ، هرگز مکن با او بدی 

او قرار جان من بود ، یار وهم پیمان من بود  
از برم اورا ربودی ، درکنارش خود غنودی 

تا بر سر پیمان بود ، هر گز مکن با او بدی 
جان تو ، جان او ! 
-------- منظور من همان " ایران من است " که شماها اجنه ها مارا بیرون راندید وخود تکیه بر جای بزرگان زدید بی آنکه اسبا ب بزرکی را داشته باشید مشتی لات ، قله نشین وپشت دروازها شهر نو وکوره پز خانه ها ، لباس اشرافییت را پوشیدید بی آنکه بدانید چقدر مضحک شده اید ، دلقکانی روی صحنه .
نه قربان تا ما زنده هستیم  زبان فارسی یا پارسی هم زنده میماند پسر بزرگ من  دانش  آموخته زبان وادبیات پارسی است بچه هایم با زبان فارسی  سخن میگویند  به نوه هایم فارسی درس میدهم با آنها با زبان خودم حرف میزنم گاهی چشمانشان گرد میشود  معنای آنرا به زبانهای خودشان برایشان  میگویم . نه ، ما اصالت خودرا حفظ کرده ایم در نهایت  عسرت وناکامی اما خود را نفروخته ایم  ای بیچارگان بدبخت . ث
ثریا / اسپانیا / 25 ژوئیه 2018 میلادی سوم امرداد ما  1397 خورشیدی !!! 
---------------------------------------------------------------------------
وخورشید سر زمین ما ومن همچنان میدرخشد تا کور شود هرآنکه نتوان دید وکور خواهد شد این زبان سعدی ، زبان فردوسی ، زبان حافظ ، زبان خیام وزبان رودکی است  حتی شاعران هندی به زبان فارسی اشعار خودرا میسرودند ماننددامیر خسرو دهلوی . وای برشما نامردن وخود فروشان هرزه گرد . ثریا