جمعه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۷

با اجازه

امیر عباس فخر آور 
امیر ، 
باید مرا ببخشی که تصویر ترا از روی یوتیوپ برداشتم ودر اینستاگرام گذاشتم  وتمام روز گریستم ، عجب آنکه نوه کوچک من بهترین لایک  را بتو داد همان که پرچم ایران را باو هدیه دادم . او کمتر لایک به کسی میدهد اما عکس ترا که دید زیر آن لایکی گذاشت همان عکس تنهای ترا ، برایم عجیب بود  شاید او نیز احساسی شبیه احساس من داشت ، 
از تو پوزش میخواهم  ، که بی اجازه این کار را کردم امید است که بیشتر مرا سر زنش نکنی  من تحمل دیدن اشک وغمی را ندارم چرا که فورا اشکهایم جاری میشوند  تنها کاری کردم برایت از صمیم قلب از خدای خودم خواستم ترا درراهی که گام برداشته ای موفق  و پیروز گرداند .
این تنها کاری بود که میتوانستم بکنم . 
کار دیگری از دستم ساخته نیست  هیچ کاری حتی کشتن یک پرنده  ، 
و در دلم دعا میکنم که با یپکر مقدس ان مرد بد رفتاری نکنند  شاید د ردل یکی از آنها رحمی باشد و صمیمانه بیاندیشد وبی احترامی باو را روا ندارد .
او پدر ما هم بود  من در زمان فرزند او به دنیا آمدم اما آوازه او و کارهایش را دیدم و خواندم وا ورا ستایش کردم وبر این باورم که دیگر هیچگاه مردی چنین در سر زمین بلاخیز ما ازجای نخواهد جنبید چرا که نسل عوض شده نسلی  زاده بیماری قرن  بیشتر میل ندارم چیزی بنویسم . تنها امیدوارم که این دستبرد کوچک مرا  نادیده گرفته وببخشی . با تمام وجودم بتو احترام دارم و ترا باور میکنم . 
با بهترین  و صمیمانه ترین آرزوها برای تو و خانواده 
ثریا ایرانمنش / اسپانیا / جمعه 27/ 04/20178 میلادی  برای با 7 اردیبهشت 1397  /
که این تاریخ را نیز ازاو داریم / تاریخ شمسی را .