چهارشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۱

فردا

شدی گر از قصه ما ملول ، افسانه دیگری/ وگر از ما آمد دلت به تنگ ، دیوانه ی دیگری / به یک پیمانه ، پیمانها شکستی ، ترسم ای ساقی / از این پس بشکنی پیمانه از پیمانه ای دیگر /.

برای تو چه فرق میکند ، کی زنده است وچه کسی میمیرد ، آنکه بود مرد وآنچه بود رفت ، حال باید صدای موزیک را آهسته کنی ، تنها یک دیوار گچی بین توو همسایه بغلی است ، ساعت بالای سرت را باید درگوشه ای دوربگذاری تا تیک تاک آن همسایه را بدخواب نکند ویادداشتی درصندوق پست تو نگذارد وبگوید که : من میل دارم بیشتر بخوام تیک تاک ساعت تو مزاحم است .

با یک چنین باری واینگونه بازیها ، نفس درسینه ام میگیرد وبازهم به فردای نیامده اطمینان دارم ، آنچه که بعد خواهد آمد ، بهترازاین نیست ونسل من باید به ناچار خون بیاشامد ، باید شکنجه ببیند ، باید بیرحمی ها ودروغهارا تماشا کند وجدال برای زندگی ، تجربه هایم به دردکسی نمیخورد ، دنیا لحظه ای تغییر میکند همیشه باید آماده حمله جدیدی بود ، زندگی میدان مسابقه است ، یک میدان پر تجمل ونسل من باید خودرا درپس دیوار پنهان کند ، شکست های پی درپی همه چیز را ویران ساخته ، حال باید رنج ببیند وبداند که تلاش او ، بیهوده است باید فرصتهارا از دست ندهد .

مهم نیست ، هنوز با همه دردهایم استوار ایستاده ام وهنوز میتوانم تعادل فکری وذهنی خودرا حفظ کنم واین هنر درمن هست که یک ویرانه را آباد سازم نه آنکه ویران کنم هر لحظه خوب است باید از آن لذت ببرم وآن لحظه های بدرا نیز خوب کنم ، فعلا جای آن نیست که چشم به روی همه چیز ببندم .

طبیعت خود ، انسانرا برای فراسوی دنیا آماده میکند ، انگشتری ها برایت بزرگ یا کوچک میشوند ودست ترا آزار میدهند ، ساعت مچی مزاحم توست وقت را همیشه درهمه جا میتوان دید ، از پشت پنجره ، سر چهارراه وروی هر گوشی موبایل وروی دیوار مقابل پنجره بسته که نمیدانی صبح است یا شب .

یک هفته است که باران بی امان میبارد ، اکثر شهرهارا سیل فرا گرفته باد وطوفان بیداد میکند، به ناچار باید درها وپنجره هارا بست وشب طولانی بدون خورشید را تماشا کرد .

دیروز دراین فکر بودم که دنیا کم کم دارد صاحبان اصلی خودرا از دست میدهد وپدرها ومادر میروند وجایشانرا زن پدرها وشوهر ننه ها میگیرند.

پاپ استعفا داد ، ملکه انگلستان دربیمارستان بستری شد ، پادشاه اسپانیا زیر عمل جراحی رفت ، هوگو چاوز مرد ، ملکه هلند کناری گیری میکند اما هنوز .......مذاکرات ادامه دارد ووقت دارد تمام میشود ، دموکراتها به دنبال دمکراسی نوین دنیا میباشند !

ثریا /اسپانیا/ چهارشنبه6/3/2013

هیچ نظری موجود نیست: