پنجشنبه، آذر ۰۴، ۱۴۰۰

پرنده اقبال

ثریا ایرانمنش " لب پرچین " اسپانیا !

این پرنده اقبال  گاهی روی سر عده ای مینشیند وگاهی روی  سرعده ا ی می ریزند !  ظاهرا من از آن دسته آدمها هستم که این پرنده  دلربا روی سرم ریده بد جوری هم ریده که پاک شذنی نیست ! 

از اتفاقات  چند روز گذشته حرفی نمیزنم  از زندانی اجباری واختیاری هم حرفی نمیزنم . امروز تصمیم گرفتم برا ی خرید بعضی از لوا زم ضروری  با کمک دخترم به بازار برویم قبل از اینکه درگیر آن روز منحوس بلاک فرایدی شده وزیردست وپاها له ولورده شویم .

خوشحال صبحانه خوردیم کلی هم چسان وفیسان کردیم ورفتیم سوار اتومبیل شدیم  حقوقم هم رسیده بود به همراه  عیدی ! افرین بزن بریم ؟ استارت زدیم  ماشین روشن نشد  خوب شاید کمی هوا سرد شده واین بیچاره هم سردش است دوباره سه باره خیز نتی روی صفحه جلوی ماشین  امد که بیشتر فشارنده . گروهها " آنهاییکه  ماشینهارا حمل میکنند " صدا کردیم  ماشین را دید زد وگفت باطری خالی است باید بروید به گاراژ !!!!! 

برگشتم بالا  قابلمه ناهارم را درون  سطل زباله خالی کردم لباسهایم را روی تختخواب انداختم ونشستم پای آوازی که همیشه دوست دارم موسیقی گاهی  بهترین  مسکن است  کم کم گرم شدم وهوای یار بسرم زد .

 برگرد !برگرد گرد صدای مرا میشنوی واگر صدای این ترانه را میشنوی برگرد !  مهم نیست امروز ودیروز وروزهای گذشته چه بر سر من آمده است مهم نیست فردا چه خواهد شد . تو برگرد بتو احتیاج دارم به اوازت  به خند ه هایت . به صدای گرم مهربانت حتی به ان فریادهایت ........اما دیگر دیراست خیلی دیر او صدای مرا نمیشنود .

نه ! نمیدانم !  که بارها شدم خراب وباز کار بادل است هنوز.

دوباره خودرا باند پیجی کردم ونشستم روی صندلی گنده !!! به تماشایی دیگران تا اتومبیل حاضر شود !پنجشنبه 25 / 11/ 2021 میلادی 
 

هیچ نظری موجود نیست: