سه‌شنبه، آذر ۰۲، ۱۴۰۰

زندان درون زندان

 

ثریاایرانمنش " لب پرچین " اسپانیا !

در برجهان بستم  /  .وز پیش دانستم  که در تنهایی غربت  /  همنفسی غیراز  جنون بر در نخواهد کوفت "نادر پور " 

او خیلی زود ازمیان مار فت وچه سعادتمند بود که این روزهای جنون را ندید  او غربت را لمس کرد احساس کرد با تمامی وجودش اما  خیلی زود رفت  بسوی اسمان  درمیان فرشتگان تا این روزهای جهنمی را به چشم نبیند /

ما دوباره به زند ان خانه نشستیم به سوگ آتچه را که از دست داده ویا میدهیم  بلی ! نزدیک کریسمس است وباید این روزها ازاذهان  پاک شوند ای ویروس نا می  میداند که درچه موقع سر برسد درست هنگامی که  آرزوهای دیرین درر دلت  دوباره جوانه میزند  مانند یک  سم قوی بر روی دل تو مینشیند واز سوی دیگر آدمکشان اجیر شده با چاقو های تیز وبرنده در ایستگاههای قطارو اتوبوس ویا سوپر مارکتها در انتظارت ایستاده اند تا تنها دارایی ترا بربایند .

 بیکاری بیداد میکند و اعتیاد همچنان رو به ازدیاد است وما  خوشحالیم که درورای منبر بزرگان مینشینم تا سرودی از عهد شاه وزوزک برایمان ترجمه کنند ویا برایمان تعیین تکلیف نمایند .

 خوابی هول انتگیز ووحشتناک است بیداری هم ندارد  زئدگی کودکی ونوجوانی گم شده است  وشهر ما که روزی درر ان نفس میکشیدم  فرسنگها  ازما دور است لبریز از بیماری جنون وقتل وغارت  دوران قیمات  را بما نمایش میدهند .

خواب هایمان  هول انگیز وترسناکند زمانی بیدار میشویم تازه میفهمیم زندگیت ترسناک تراز خوابهایت میباشد .

 در آن کتاب قدیمی  روز قیامترا خوب برایمان تشریح کرده اند . کوها آتش میگیرند . دریاها طغیان میکننند طوفانها هستی  را بباد میدهد  قانونی نیست  پلیس بجای حمایت از تو بسویت گلولهای آتش زا پرتاب میکند وآدمکشان حرفه ای  در  کمین نشسته اند  ! جمعیت دنیا باید کم شود تصادفات  اتومبیلها درجاده  ها  قطارها  اتوبوسها ی واژگون درون دره ها  هریک نقشی دارند که باید مو به مو به مورد اجرا گذارند درعوض ! قانون خداوندی حمایت خودرا از آن دولتمردان ثواتمند که با خون ما  وجان ما درون بانکها خفته است حمایت میکند فرشتگانش همه جا برای حمایت آنها پراکنده اند. ن مئنه های زیادی را این روزها می بینیم  وازدواج سایر پرنسس ها و شه زادگان وبماند . زندگی برای آنهاست در یک برنامه تلویزیونی دیدم در لاس وگاس هتلی جدید  به پهنای همه زمین وتا اسمان کشییده شده ونه کنسرت در سه شب آنجا برقرار است ومردم میتوانند با اندک مخارجی خودرا به آنجا برسانند وادرار خواننده را بچشند ! ویروس به انجا نمیرود اما مغازاه های شکلات فروشی واسباب بازی را دراختیار گرفته است ومردم  اتریش زندانی درخانه ها واین بیماری زندانی شدن درخانه ها بما هم رسیده است مبارک است این نعمت بزرگ از طرف شیطان بزرگ !  باید  پاس داشت شیطانرا وفراموش کرد ان مرد پا برهنه را که که به ما می آموخت  نعمت های اسمانی را .ث

پایان / ثریا ایرانمنش  23/11/2021 میلادی !!



هیچ نظری موجود نیست: