چهارشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۹

خورشید میرود

ثریا ایرانمنش " " لب پرچین " اسپانیا 

خورشید میرود وتاریکی بر جهان حاکم میشود .

امروز به دعای کشیشی  که برای ترامپ  بر پا کرده بود گوش میدادم وگریه جوانان ومردانیکه  که میدانند فردای انها چه خواهد شد میدیدم  آنها نیز میدانند  به زودی وارد تاریکی ونیمه تاریک زمین خواهند شد وشیطان پرستان بر انها حاکم میشوند  بقول کشیش تنها چهار سال خداوند یک فرشته را فرستاد که امریکا دچارجنگ نبود  حال دوباره جنایتکاران  همو سکسو ئل ها لزبیننها  فاحشه ها وخونخوران بر جهان  حاکم میشومد .

چه خوب که من لب مرز ایستا ه ام  ودنیای انهارا نخواهم دید اما  دیگران؟ شاید عادت کنند به همانگنونه که ما عادت کردیم تا زند انی خانه شویم

امروز سخت گرفته ام هوا نیزگرفته وبارانی  ودخترم دربیمارستان باید عمل کند وخودم باید دوباره خون بزنم گفتم دیگر میل ندارم خون دیگری وارد پیکرم شود با همین چند  قطره راه میروم نا جانم را به جانستان بسپارم زندگی ارزش ندارد تا من برای بقای خودم با خون  دیگری چهره  رنگین کنم و تغذیه شوم خانم هیلیری خون مینوشند وملکه ها.جانوذانی که د.رون قصرها پنهانند مانند بوم آنها کارشان وتغذیه شان  نوشیدن خون است آنهم خون نوزادان و بازی با پسر بچه هاودختر بچه های کوچک زیر هشت سال .!!!زیره ومعبد دارند   وخدایشان بیل گیت است که میل دارد خورشید را بکشد !!!!!!ودرآنجا آن کار دیگر میکنند.

برایم دیگر هیچ  چیز مهم  نیست چشم  چپ من میگیرید   ومیداند که  باید بگیرید چرا که خودم کمترگریه میکنم .

جناب دونالد تامپ وبانو ملانیا سفر بخیر  برایتان آرزوهای زیادی دارم از جمله سلامتی  پس از ژاکلین کنندی  تنها بانوی کاخ سفید شما بودید  بعد ها کاخ سیاه شد  ذغالی شد تبدیل به خوابگاه همو سکسول ها شد .

سپا س بی دریغم را ودعای خودرا بدرقه راه شما میکنم . ثریا /

ثریا ایرانمنش 20 ژانتویه 2021 روز سیاه .

 

هیچ نظری موجود نیست: