جمعه، دی ۲۶، ۱۳۹۹

اخرین کلام

 

» ثریا ایرانمنش «لب پرچین  


عالینجاب  مستر پرزیدنت  دانلود ترامپ ،

شاید این یک نامه خدا حافظی باشد  ویا شاید شروع یک دوره جدید در این زمانه همه چیز امکان دارد. به همانگونه که مردگان ورفتگان هفتاد سال پیش از درون گورهایشان  برای جناب. بایدن رای دادند  وما باید قبول کنیم باید به. همانگونه که پوره بند بر دهانمان بستند وبما گفتندکه میتوانیم زبان شما را نیز ببریم  به همان گونه که اژدهای زرد وسیری نا پذیر بجان تکه های سر زمین من وما افتاده است وسگهایشان عوعو کنان  پرو پارچه مارا می‌گیرند  تعداد سگهای وحشی هر روز بیشتر می‌شود حال  یا به آنها قلاده طلا می‌دهند ویا نکته های را پنهان دارند که در موقعیتهای مناسب. آنها را رو میکننند سگهای جوانی که امروز دیگر پیر شده اند اما همچنان کنار باغچه خود پارس می‌کنند .

اآقای پرزیدنت شما برای من. نماد کامل یک انسان میباشید انسانی که خودرا  رها کرده برای کمک. اما دیگران این کمک شما را نمی پذیرند آنها زنجیر وار در هم قفل شده اند  آنها از نژاد پاکیزه ای نیستند کرسنگانی هستند که امروز سر یک سفره پر نعمت جمع شده اند و تا جای دارند میل دارند ببلعند از خون نوزادان تا شیر شتر  غولهای اقتصادی هم در این میان به آنها علوفه میرسانند. دنیای بدی است مستر پرزیدنت مهربان من ،  من میلی ندارم دراین دنیا میان این حیوانات زندگی کنم وبرده وار  لقمه ای را گدایی کنم.  اگر شما بروید  منهم خواهم رفت   عده زیادی که امروز بیدار شده ‌برق آبی وسبز دیگر چشمانشان را خیره نمیسازد  مانند من میاندیشند.

مستر پرزیدنت برایتان از صمیم دل به درگاه خدایی که خودم دارم دعا می‌کنم، پیروز. باشید  وپایدار  وننگ ‌نفرت بر گروه‌های منفعت طلب  که روح خود را به شیطان فروخته اند وخود فروشان گلوبالیستی، پایان 

ثریا . جمعه. پانزدهم ژانویه  ۲۰۲۱ 

هیچ نظری موجود نیست: