دوشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۹

بخش -2-

ثریا ایرانمنش  " لب پرچین " اسپانیا /
--------------------------------
....درست است که ایران  پیش از اسلام وجود داشت  ولی فراموش نکنیم  که پیامبر اسلام از ایرانیان بعنوان جویندگان طبیعت  یاد کرده است !.
درظی زندگی خود  من کوشیدم  همواره یک جوینده حقیقت باشم  اشتباهات خودرا پذیرفتم  ودر مقام جبران ورفع آنها  بر آمد م -  در زمان سلطنت من-  ملت ایران  در جستجوی حقیقت وجود خود بود اکنون  که دورا زوطن بسز میبرم  پیوسته  دراندیشه ایران  هستم به انهایی فکر میکنم که تا دم آخر  به پرچم خود وبه پادشاه خود وفا دار  ماندند  وسر بلند وشجاع در مقابل جوخه های آتش جلادان ایستادند .
 به همه وطن خواهان ایران فکر میکنم  که درزمان سلطنت پدرم ومن  کشور مارا از تاریکیها ی قرون وسطایی نجات دادند  وملتی بزرگ وسر بلند  بوجودآوردند .

 امروز  دور از خاک مقدس وطن - پادشاه ایران برای اثبات حقشناسی خود  نسبت  به فداکاران  وجان باختگان  جز توسل  به دعا  راه وچاره ای  ندارد !
به درگاه خداوند متعال  برای اسایش  خاطر رنج دیدگانی که مجبور به جلای وطن  شده اند  دعا میکنم .
همچنین برای نجات  میلیونها ایرانی  که درمیهن  خود احساس  غم وغربت میکنند .

ا زدرگاه قادر متعال  - تسلی خاطر مادران داغد دیده ای ر ا که فرزندانشان در راه ایران  جان باختند  طلب میکنم .
از درگاه پرورگار  توانا مسئلت دارم  که جوانان نومید مارا به راه راست هدایت فرماید .ازخدای بزرگ ایران  زمین میخواهم  که رونق  ورفاه و ازادی  وسر بلندی را به سرزمین مقدس  ما باز گرداند .
 از یزدان پاک طلب میکنم  که فریب خودردگان را   بیدار وآگاه کند  ونفرت وکینه را از دلهایشان بزداید .
پروردگار توانا - حافظ ونگهبان ایران وایرانیان باد . پایان 
ه
کوئر نا واک / مکزیک 
شهریور 1358 محمد رضا پهلوی /
-------
.وشرم ونفرت بر ملتی باشد که قدر چنین پیامبری را نشناخت ورو به دیوار نوبه وپپامبران دروغین کرد .
پدر مهربانی که در آخیرن لحظات عمرش  با دربدریها وبیمارای بازهم بفکر فرزندانش بود وبرایشان دعای خیز میکرد. تمام 
ثریا / اسپانیا / 18 ماه می 2020 برابر با 29 اردیبهشت  1399 خورشیدی و2599 شاهنشاهی .