سه‌شنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۹۶

دلنوشته ها

روزگار تلخ و تاریکی است ، 
من سعی دارم در میان اینهمه تاریکیها کمی نور بیابم وزیر آن پیکر سردم را گرم کنم ، این نور از هیچ کجا نمیتابد  تنها گاهی به چهره پر شور آن جوان مینگرم جوانی که عده ای اورا قبول ندارند وبا زبان آلوده وکثیفشان از همان فحشهای چارواداری میدهند ، عده ای اورا شارلاتان میخوانند ومن هنوز دودستی باو چسپیده ام امید دارم که روزی پرچم آزادی سر زمینیم را به دست او ببینم  که پیروزمندانه وارد میشود .

امروز دل به دریا زدم از تلفن خانه به موبایل [جناب صدر] تلفن کردم : اورا حمایت کنید باو اعتماد داشته باشید باو میدان دهید بیچاره گفت هفده ساعت از وقتم را باو اختصاص داده ام ، گفتم او میتواند رهبر خوبی باشد درجوابم گفت کسان دیگری هم هستند گفتم نه ، خود شما؟  گفت نه؟ گفتم پس او خندید شب بود دربسترش دراز کشیده بود میدانستم که از پر گوییها بیزاراست واز الطاف وتعارفات من کم کردم وبر مبلغ افزودم . 
روزی سر راحت بر زمین میگذارم که آزادی سر زمینم ازادی بردگان را  ببینم وآن خاک را  خالی از هر موریانه وجانوری این جانوران بهرروی روزی فسیل خواهندشد وخواهند مرد ایکاش هرچه زودتر. 

مردی علیل که اورا به دستکاه وصل کرده اند دارد حکمرانی   میکند ، چه کسی اورا نکاه داشته؟ دولت فخیمه به همراه  همسرش کاترین کبیر ،

آخ  این کاترین زندگی مرا هم برد نوه هایم هرکدام یک مارشال برای آن سر زمینند نه برای خدمت درناو دریایی ایران !

امروز آنها هیچ چیز از سر زمین پدریشان نمیدانند و نمیتوانند بفهمند ویا بدانند  که زرتشت در دین خود بقول معروف سنگ تمام گذاشت  وبر روی کلیه  مسائل ومشگلات  فکری بشر انگشت نها د ویکا یک را بنحوی با مفهوم خدا بستگی داد ، آنها چیزی از یستا ی نمیدانند  فروهر ار نمیشناسند  زنان پاک نها د برای آنها معنا ندارد  مردان پاک را ایمان درست نمیشناسند آنها با تابلتهای دور ریخته پدرشان ومادرشان بیشتر آشنایی دارند .

"آه .... این سر زمین را میستایم ، آن اسمانرا میستایم  آنچه خوب  درمیان  آنهاست  می ستایم آنچه برازنده  ستایش وشایسته  نیایش  وآتچه  را که درخور پرستش است میستاسم ."

"روان های  جانوران سودمند را میستایم  همچنین روان های مردان وزنان پارسا را درهرجایی که تولد یافته اند ووجدان نیکشان از پیروزی بر خوردار باشد با برخوردار  خواهد بود  ویا برخوردار خواهد شد میستایم ."

واین است عدالت ، این است ستایش تنها یک مورد خارج از محدوه این ستایشها بوده که نامش " آنگرا آمینو " ویا اهریمن است  نمادش خبث وکینه است ، امروزاین اهریمنانند که بر سر زمین اجدادیم حکومت میکنند وما قادر نیستیم آنهارا بیرون برانیم  چرا که مانند جادو گرانند .
ما ابدا گناه ویا احساس گناهرا نمیشناسیم هر دردی که میکشیم همان احساس گناهی است که ناخواسته بر وجودمان سایه انداخته وخود فراموشش کرده ایم بعمد یا غیر عمد .

پنج نوه من ، باعث افتخار سر زمین مادری وپدریشان خواهند بود ( امریکا - روسیه ) وواقعا از دو فرزند دیگرم متشکرم که مرا رنج ندادند ونوه هایی از نژاذ ژرمن ویا دزدان دریایی برایم بجای نگذاشتند . هردو بی فرزند ماندند وبا خواهر زاده وبرادرزاده هایشان سرگرم شدند .

وتو؟ مادر بزرگ قرن درچه حالی ؟ 
من؟ هنوز هوس عشق دردلم میلغزد !!! عشق به انسانها ، عشق به درستی ، عشق به نور خورشید وعشق به سر زمینم .ث
ثریا/ اسپانیا / 28 مارس 2017 میلادی.