چهارشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۷

نادانی

ثریا ایرانمنش » لب پرچین « !

دریا ز وجود خود موجی دارد 
خس پندار که این  کشا کش از اوست ؟

اما م زمان با ده فرمان خود بر ما وارد شد  و دستورات را صادر کرد  وعده ای خوشحال که خوب ،  سر انجام جناب " پمپئو" همان ناجی بود که از طرق خداوند آنسوی اقیانوسهاا رسید ، جشن و شادی بر قرار شد روسری ها کمی عقب تر رفتند رقاصی در  خیابانها شروع شد و مادری هنوز دست  به آسمان لبریز از مدفوع دوخته  ،و آزادی پسر بیگناهش را از او طلب میکند  ، و کسی نیست باو بگوید مادر ! در آسمان چیزی یافت نشد هرچه هست در زیر زمین یافت میشود ، زمین است که بتو برکت میدهد ، اما خوب بقول مرحوم صادق هدایت یک فاحشه همبسترش را میبوسد ویک آخوند مهر نمازش را ویک ورزشکار چهار گوشه زمین ورزش را ، هرکجا نان باشد باید آنجا را بوسید « !!.
ز ردشت را نباید پرستید درحالیکه  درون هر یک از ما  موجودیت او پنهان است شما دین عربهارا گرفته  اید بی آنکه زبان  آنرا بدانید کاتولیکتر از پاپ شده اید  وگوسفند وار زندگی میکنید ،  شما نه به آینده مینگرید ونه گذشته ای را که داشته اید بخاطر میسپارید دوران شما همان دوران پهلوی بود وبس شما نه ناصر خسرو را میشناسید ونه آن مرد بزرگی را که در جنگهای صلیبی  توانست اورشلیم را نجات بخشد ودین مسیح را نجات بخشد وبه جنگها یکصد ساله جنگهای صلیبی  خاتمه دهد ( نامش را از یاد برده ام ) ! .
نه شما تنها پیراهن فرح را میشناسید و تاج شاهنشاه پهلوی را ،  هیچ انگیزه ای شما را به سو ی آینده  نمی کشد  و میل ندارید شکوفا شو ید در انتظار همان امام زمان واهی نشسته اید خوب برای آنهایکه طبع گرم امریکایی دارند امان زمان با ده فرمان از راه رسید [ خلع سلاح شوید تا ما بتوانیم بشما حمله کنیم ]وشما را مانند عراق وافغانستان  سوینه وسار سر زمینها دچار بدبختی وجنگهای داخلی  آنارشیزم  و احیانا تجزیه نماییم .

امروز که به سخنان  آن بزرگوار گوش میدادم  میگفت " 
در عراق وشهر نجف یک بانوی کمونیست بر کرسی مجلس نشسته است !! در عین حال در دنیای فرشتگان خطرناکترین زن را  به ریاست سازمان سیا مفت خر !! کردند زنی که در شکنجه دادن زندانیان معروف است .
خوب بگذارید با آمدن این امام زمان اقبال  پر بار   دنیای شما شکوفا شد  نوید آینده و بهشتی تازه را بشما میدهد اما فراموش نکنید اینها تنها برای دو عزیز دردانه خود دو دوت خوب خود ا  یعنی عربستان و اسرائیل و حفاظت ( شهر حیفا ) است ، امام اصلی در آنجاست  اورشلیم یک سر زمین بین المللی بود هم مسیحی هم یهودی وهم مسلمان وهم هندو در آن شهر حق اقامت داشتند این شهر تنها متعلق به اسراییل نورچشمی نبود .

حال چهار سوار سر نوشت بر اسبهای خود شمشیر دردست آماده جنگ ایستاده اند ودرانتظار خلع سلاح ایران وحشی و تروریست میباشند و درین حال سردار همشهری مارا نیز باد کرده اند وعکس اورا روی مجله پر بار ( تایم )  نیز چاپ کرده از او بعنوان بهترین سردار نام برده اند! ...... باقی بماند .

آینده شما این نیست بگذارید وجودتان شکوفا شود  آیند ه شما پول وقدرت نیست  آینده شما گذر از یک گذر گاه پر خطر است  وبالغ شدن وفهم وشعور خودرا بالا بردن .
امروز مجلس کار پولشوییهارا انجام میدهد وخیلی ها با پولهای دزدی در سر زمینهای دیگر صاحبان هتل وخانه وباغ وملک وکازینو شده اند اما نمازشان ترک نمیشود  .در آن  اواخر سال ویرانی سر زمین ما خانواده ای را میشناختم که مرد خانواده  در هتل های بنیاد پهلوی کار میکرد وزنی داشت از طایفه معروف خودفروشان یعنی اورا دریکی از بارهای  زیر زمینی  یافته وبه عقد خود درآورده بود ، هر دوماه یکبار آن زن یک سفر چهل و هشت ساعته به لندن  ویا پاریس میکرد وبر میگشت ( همدوره قمار من بود ) !!! (این قمار بازی منهم برایم دردسرها بوجو دآورد با کسانی آشنا شدم که همه اهل بخیه بودند ومن ساده دل با ترس ولرز به همراه یک بانوی ارمنی هر هفته در دوره های شرکت میکردم) !!! واین خانم را آنجا شناختم . 
روزی بعنوان فضولی پرسیدم :
این سفرهای بیست وچهار  ساعته یا جهل و هشت ساعته شمارا خسته نمیکند ؟ درجوابم گفت :
شوهرم یک کیف سامسونت   رمز دار بمن میدهد  ومن آنرا درخارج به بانک میسپارم !!!! درعین حال ما میدیدم که شوهر ایشان درست مانند یک نوکر دست بسینه از او اطاعت میکرد میهمانی میداد مارا دعوت میکرد اما شام  از هتل دربند میامد چون خانم آشپزی  بلد نبودند نوک زبانی هم حرف میزند صدها نام داشت که معلوم نشد کدام یک نام حقیقی واصلی ایشان است .
در آن زمان هم پولها  آنچنان بیرون میرفت هوشیاری برای عده ای لازم است . حال امروز ما وسر زمین  ما در مرز پر خطری ایستاده است  وحال از شما جوانان استدعا میکنم  شما که همواره  در جستجوی خدا بوده اید  اما هرگز به درون  خویش سفر کرده اید  که او را درهیچ کجا نیافتید حد اقل از وقوع جنگها وتکه تکه شدن سر زمینتان جلو گیری کنید ازما گذشته  ما میهمان یک شب و دو شب شما هستیم اما روحمان با شماست  اگر یکبار دیگر به دنیا میامدم  شاید بنوعی دیگر عمل میکردم ( این حرف هم نخ نما شده ) همه همین را میگویند !!!
نگذارید هیج سخن گو  یا فرستاده ای  ر.ویایی در سر شما بیاندازد  در وجود هر یک از شما تنها یک رویا وجود دارد  ( وطن ) . این وطن کاملا متعلق بخود شماست نه به احمد خاتمی عرب ودزد که مانند شمر چشمانش از کاسه بیرون زده  شما به نجوای دل خویش گوش فرا دهید  اگر رویا های  شما سخن میگویند  به آنها توجه کنید  ( وطن در خطر است ) همین وبس. پایان

شهر یاری گشت ویران  شهریاران چه شد ؟ 
سرنگون  این تخت  غیرت تاج داران را چه شد 

صحن میدان وفا خالی است از چوگان زنان 
گوی عشق  افتاد در میدان سواران را چه شد 

بر نیامد آرزویم  از در این سفلکان 
عرصه گاه حاجت  امیدواران  را چه  شد

بر نمیخیزد   سحر ها ناله  از  سینه ای
بانگ یارب یارب  شب زنده داران را چه شد ........... صحبت لاری