جمعه، بهمن ۲۶، ۱۳۹۷

خدمکار جدید

ثریا ایرانمنش « لب پرچین » !

کارایران - سر زمین دلیران ودلاوران -بجایی رسیده که  جناب جولیانی شهر دار امریکا برایمان ریاست جدیدی را میفرستند یعمی یک خدمتکار قدیمی ووفادار ( مریم قجر ) بهترین آلترناتیو ! که توانسته با ضرب وشتم بردگانی برای خود ولشکری وارتشی  برای جلوی توپها .وتانگها وسر انجام بمب ها بسازد ! این ضایعه  بزرگ خانوادگی واین انتخاب  بجا را !!!  را به حضور بانوی خار دار ودودو.ل  ! دول طلایش تبریک میگویم ! شاید هم دست هردو در یک کاسه باشد .

روزی رسولان ریا ، بر خانمان ما زدند  
با ذکر  نام انبیا ،  خنجر به جان ما زدند 

چشم ودل فرزانگان  ،  با اخگر کین دوختند 
میراث قوم باستان  ،  با آتش دین سوختند 

آن آشیان با صفا ، با خاک  و خون آلوده شد
 و آن مرغک  شیرین نوا ،  دوراز وطن نابوده شد

اکنون منم  درمانده ای ،  برخاک محنت منزلم 
درسیل غم افتاده ای  ، پایان هستی ساحلم 

ای شادکامان  جهان  ، برمن به خواری منگرید 
 بر مدفن یک بی نشان  ،  با غمگساری بگذرید 

در کوچهء شهر شما   شبگرد رهزن نیستم 
گم کرده ایمانم  ولی  َ آلوده دامن نیستم 

سالهای آوارگی  مهرماه ۱۳۶۱ /
-----------------------------------
ما مردگان در خلوت تنهایی  همانند آهوان دشت در پشت کهسارهاست  در کویری خشک  وسرمای دندان شکن ویا  گرمانی آتشناک  وهیچگاه هیچکس از ما  نپرسید دراین گوشه ، دراین دوزخ  چه میکنید؟.
 ماده آهوان ما  بچه هایی به دنیا آوردند با هویتهای گوناگون  چون آنها چشم به هستی گشودند  دوگانگی را درمیان خانواده دیدند  نه هراسان بودند ونه ترسناک  در سر زمینی آ زدا به دنیا آمده بودند  اما  آنکه خشت اول را بنا نها د  ،در سپهر بیکران گم شد  / مدفون شد   آهوان اما تنها نبودند  خانه داشتند وسر زمینی که متعلق به آن میباشند .

حال امروز این آهوپی دشت سرگردان به دنبال دلی است  تا دردمند ی را بشناسد  وافسوس که همه دلهای سنگ شدند  ودیگر زبانی با مهر به روی هیچکس گشوده نشد و این ماده آ هوی سرگردان از خود میپرسد : 
مادرم چه شد ؟ درکدام گور دفن شد ؟  خانه ام کو؟ آشیانه ام کو ؟  نه همراز ی ونه همزادی  همه چیز بر باد رفت .
شب گذشته خدارا بخواب دیدم با ارقام نامش را بمن گفت با رمز ونشان ارقام  ودر یک مجله ماهیانه که برای من میرسد عکسی دیدم از  شاهان گذشته هخامنشیان در تخت جمشید که آنرا نسبت داده بودند به قوم یهود وقبل از آمدن آن پیک خداوندی یعنی عیسی موعود !
عیسی مسیح خود حقیقیت بود که یکبار - تنها یکبار به دنیا آمد واورا نابود کردند نه قبل از او نه بعد ازاو درمیان ادیان ابراهیمی واسمعیلی دینی نبوده است تنها ایده ولوژی ها کار میکردند  پس از اهورا مزدا دیگر خدایی زاده نشد تا امروز که اهریمن بر ما حاکم است . پایان 
ثریا ایرانمنش «لب پرچین » ! / مقیم اسپانیا /
به روز شده در جمعه 15- 02-2019 میلادی /....