یکشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۷

خزه های مسموم

یک اطلاعیه کوچک ! 
-------------------------
 با یک پوزش خواهی که ناشی از ادب من وتربیت من شکل گرفته بی آنکه از کسی واهمه داشته باشم  ، حال صد ها دشمن  به  لشکر دشمنانم اضافه  شدند  ودوستان بی تفاوت ،

هر یک اظهار عقیده ای کرد که لزومی نمیبیم دراینجا  اعتقادات شخصی آنهارا بر این نوشته بیاورم  ،؛ من شاید گل خر زهره را بیشترا ز گلهای سرخ زیر خاکستر دوست داشته باشم  حد اقل اینکه گل خر زهره پشه وموریانه وجانوارنی را که هجوم میاورند میبلعد  اما عقیده ام را به کسی تحمیل نکردم  به همان گونه که عقیده شمارا نپسنیدیم  ،

فیس بوک را بستم ، توییترا بستم ، اینستاگرام را فامیلی کردم که هجوم اراذل  و اواباش بمن حمله ور نشوند  شما به راه دین خود بروید منهم به راه خودم  بشما مربوط نیست که من چه کسی را شایسته ویا بایسته ویا نبایسته انتخاب کرده ام ، من حق دارم عقیده خود را بیان دارم واین حق را هیچکس  زیر هیچ بهایی نمیتواند از من بگیرد اگر مانند شما  خودم را تغییر میدادم الان منهم دریکی از همان ویلاها داشتم قلیان میکشیدم وغیره .....

این بخودم و احساسم مربوط است شما بروید دنبال دیگران ، من از برنامه فحاشی آن پیر مرد همانقدر لذت میبرم که از گفته های پر مغز آن دیگر ی و نوشته های سومی  هرکسی حق دارد حرف خود را بزند مگر ما در اختیار شما هستیم و یا زیر سایه دولت شما .

من برای هر لقمه نانی که خورده ام  زحمت کشیدم و افتخار میکنم  والا میتوانستم الان در کسوت بیوه فلان سپهبد یا تیمسار یا حجت السالام روی اموالم  بنشینم هیکل خودرا باد بکنم و باد دار حرف بزنم وفرمان  بدهم  .من هیچگاه ننشستم تا دیگر ی لقمه ای در دهانم بگذارد ویا از مال دیگری تغذیه کنم حتی اموال همسر مرحوم  را نیز همانجا گذاشتم ودست خالی برگشتم حال یا حماقت من است یا دیوانگی و جنون شما نامش را هرچه میخواهید بگذارید من خودم هستم  همین که هستم .و میل ندارم ذره ای از خودم را در برابر   خروارها طلا بدهم  ، 

اگر ایشان نماینده آن دولت است بازهم  گلی به جمالش که توانست عده ای ای را بفریبد ، اگر به تنهایی عمل میکند باز هم قابل احترام است واین جسارت در هیچ یک از شما ها که امروز مرا بباد لعنت گرفته اید نیست .  من خودم را نفروخته ام همیشه خریدار بودم تا فروشنده این کار وکسب شماست که خودرا به عرب وعجم و دول دیگر به بفروشید  و دیگران را سر  کیسه کنید وبا پولهای باد آورده  دور کشورها بگردید و فعالین سیاسی ،  خبرنگار ، روزنامه چی ، رادیوچی ویا ....دکتر ، مهندس مستر ، پروفسور وغیره شوید  .

اوف  ، خسته ام . 
ایکاش  میشد فرار کنم بسوی جنگلی به دوراز همه . ثریا /
 اسپانیا 29/04/ 2018 میلادی /  ....