پنجشنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۹۵

ایتالیا وزلزله

نمیخواهم فضولی کنم ، نمیخواهم عقیده امرا بر کسی تحمیل کنم ، اما.....

واما هرگاه موشکی از جایی به هوا میرود پشت سر آن یا یک زلزله است یا سونامی ! کسی با عقیده من موافق نیست .
اما من بارها اینرا امتحان کرده ام .
امروز  واقعا دردآور بود ، از زیر خروارها خاک وتیر آهن توانستند یک دختر ده ساله را زنده بیرون بکشند ،
مسلمین والمومنین را عقیده برآن است که خداوند قادر متعال این مردم کافر وبت پرست را تنبیه میکند !!! مگر نه آنکه  افسانه سودم وگومورا را برایمان بیادگار گذاشتند ؟ . 
میل نداشتم دراین باره چیزی بنویسم خودمرا به گمراهی زدم ، اما امروز دیگر درمقابل شیون مادران وپدران ، پیرمردان ناتوان دیدم  بخصوص زوج جوانیکه از این سر زمین برای تعطیلات به ایتا لیارفته بودند ، کجایند؟ معلوم نیست . 
نه نتوانستم سکوت کنم . گریه را سر دادم وگذاشتم  تا آنجا که جای دارند اشکهایم پایین بریزند . تو ومن خوب میدانیم که برای ویران کردن دنیا بهانه ها هست دیگر ذکر مصیبت کافیست .
هیچگاه نباید  لباس سیاه راازتن بیرون کشید  حادثه همیشه بیخبر سر میررسد  وکم کم باید پرچم سیاهرا نیر برافراشته کنیم .ثریا / اسپانیا /