شنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۹۰

دو پستان

هیچ چیز هراسناکتر از دیو جهل وخرافات نیست که قدرت عمل را به دست بگیرد وبر ملتی حکومت کند ............

شاه شاهان گفت:

تردیدی نیست که باید رفت

همه حقایق را درک کردیم و......رفت!

---------------------

فرود آی ای زندگی دیرین وآرام

فرود آی ، ای گذشته های شیرین

با فرود تو ، دوباره زنده خواهیم شد

ونور خوشید بر سر زمین ما خواهد تابید

واین تاریکی منحوس ، محو خواهد شد

فرود آی ، ای زندگی دیرین

ای اولین وآخرین عشقهای من

ای رنجهای پایان ناپذیرم

به آغوش من باز گردید

طنین آوای بوم های مرگ

زمین وزمانرا پر کرده است

نه ، نه، مگو که هرچه بود گذشت

نیروی من قویتر است

نیروی جاودانه من ! یک زن !

( با دوپستان پر شیر )

این نیرو ، مارا بر فراز خواهد کشاند

ونیروز اهریمنی نابخردان

نا پدید شده وفرو خواهد نشست

فرود آی زندگی من ، فرود آی

تا دوباره بپا خیزیم وجهانرا بکام گیریم

----------

---- میگویند نام پستان را نبرید !

نام ساق پاهارا نبرید ، از زیباییها مگویید

مانکنهای مقوایی وپلاستیکی بی پستانند

درلباسها وجای پستانها خالی است

از دوپستان میترسند این مردان حلبی

ومن به دوپستان برجسته ام مینازم !

             ثریا / اسپانیا/ اول امردادا ماه سال نود !

 

هیچ نظری موجود نیست: