چهارشنبه، آذر ۱۹، ۱۳۹۳

یلدای من

چرا ؟ چگونه ؟ یک انسان به تیره روزی میرسد؟ ویک انسان به سعادت ابدی ؟ هفته پیش ملکه سابق  بیش ! سابق ، بلژیک به رحمت خدا رفت نمیدانم  یکصد سال داشت  یا بیشتر ، همسر بودئون پادشاه سابق بلژیک بود ، بچه نداشتند بنا براین برادر پادشاه ولیعهد وسپس شاه شد ، حال پسر او شاه بلزیک است واین خانم درتمامی مدت درکنار رویال فامیلی روی بالکن می ایستادویا درتمام میهمانیها بود ، اهل آراگون اسپانیا بود برادرش خیمه آراگون آرتیست وهمجنس باز بود به ظاهر یک زن هلندی گرفته بود وبا و لقب کنتس داده بود خودش هم کنت اراگون بود ، این خانم هم عرض زندگیرا داشت وهم طول آنرا پادشاه جوان بلزیک نیز مرد ،مرد ن،بود واین زن تنها یک سایه بود ونامش را عشق گذاشتند !!!

دهم دسامبر 2014 میلادی .

یادداشتی از دفتر روزانه ( لندن )

امروز به معنای واقعی  دچار از هم پاشیدگی شده ام گاهی میلرزم  وبشدت سردم میشود  ودراین لرزش دچار دگر گونی روح شده تلوتلو میخورم  دیگر از آن صخره سنگ وآن عقاب بلند پرواز  که بر بالای دره های عشق پرواز میکرد ، خبری نیست .

زمان دگرگون شده  حال باید به گذشته بچسپم  به آن دوران تلختر از زهر ، به آن روزگاران که آتش از درونم برمیخاست  ، باید درخاطراتم غرق شوم  وسعی کنم از فرو رفتن به درون زمین خودداری نمایم  ، سعی کنم خودرا روی کشتی افکارم  نگاه دارم  وبیاد بیاورم که روزگاری یک انسان کامل بودم .

امروز بشکل یک حیوان تیرحورده  با روحی زخمی  وبیمار درآمده ام  گوشم از سر وصداها آزار میبیند ، متاسفانه هرروز زندگی برایم سخت تر میشود ومن باید مانند  یک کوه نورد  ماهر از روی سنگ کلاخها  وصخره ها بالا بروم وخزه هایی که به پایم  میچشبند به دور بریزم .

کنار پنجره میایستم  وبه آسمان تیره مینگرم ، آسمانی که خاکستری ، کدر  وکوچه های پردرخت وجویبارهایی که به مرداب تبدیل شده اند .

من به زمین  ،؛ به طبیعت چسپیده ام  زمین مادر من است  نوعی همبستگی مادر وفرزندی بین ما وجود دارد که مرا به دنیای گذشته پیوند میدهد  ، از ظلمت وتاریکی باید بیرون بیایم باید کورمال کورمال  وارد دنیا جدید شوم باید تا انتها بروم  دیگر از تابش عشق وبرق آن خبری نیست  هرچه هست سردی است .

ثریا ایرانمنش . لندن . تاریخ 12 جولای 2014 میلادی ( تعطیلات) !

هیچ نظری موجود نیست: