پنجشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۳

امروز \ فرد ا دیر است

و دیروز هیچگاه نبو ده ا ست

من هر گز برادری ند ا شته ام

اما مید انم كه دا شتن یك بر ا در خو ب

چه نعمتی است

من هر گز یك خو اهر خو ب

ندا شته ام اما میدانم كه

یك خو اهر میتو ا ند خیا نت كند

من هر گز رسما به میهمانی

گنجشك ها نر فتم

اما میدانم سفر ه انها چگو نه پهن

میشو د

و در ظروف براق و درخشا ن انها

خو ن چه كسا نی است

من همیشه با افر ید گا ر سخن گفته ام

اما مید ا نم كه او هیچگاه بمن گوش

نسپرده است

من میدا نم كه بهشت روی زمین است

اما من انر ا نیا فته ا م

شاید همینجا باشد گو شه همین شهر

من مید انم كه جهنم چگو نه است

چون در میان ان بوده ام

و نیمه سوخته از میان ان بر خاستم

من همه تو ا نا ئیم را به دست گر فتم

و از اتش جهنم بیرون جستم

روزی دلم میخو است كه

ستاره بخت را ببینم

ان روز مید ا نستم كه ستا ره بخت

در كنار پدر ا رمیده و

مادر از من دور است

پدر را گا هی در ا سما ن

میان ابر ها میبینم

و زما نی از چشمك زدن یك ستا ره

میفهمم كه پنها نی مرا مینگر د

سال ۸۲













هیچ نظری موجود نیست: